قیمت کولر های گازی و آبی
نوشته شده توسط : مدیر

یک کدام از عامل ها با اهمیت که در خرید کلیه اسباب ما یحتاج برای خانواده اهمیت دارااست , بها آن است . کولرها هم از این مورد مستثنی نیستند . یکی‌از اولی سوالهای که در خرید کولر از فروشنده ها پرسیده می شود , بها کولر است . مدل آب و هوای محیط , راندمان انرژی , برند , میزان و میزان همت کولر هم دراین باره اهمیت متعددی داراست . فاکتورهای متععدی در بها کولرهای آبی‌رنگ و گازی تاثیر دارا‌هستند . درین مقاله چهار مورد از عامل ها با اهمیت و تاثیرگذار در خرید کولر را مورد بررسی قرار می‌دهیم . سرویسکار کولر گازی در تهران

 

بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر بها کولر ها

۱ ) کیفیت کولر
تمامی برند های کولر گازی و آبی رنگ کیفیت یکسانی ندارند . بعضی از برند ها کولرهایی کیفیت خوب کیفیت عالی ساخت می نمایند . طبیعتا ارزش این کولرها بیشتر از کولرهایی کیفیت خوب تحت خیس است . در موقعیت کلی برند کولر های گازی , از نطر بها به سه نوع تقسیم میگردند .

تیم نخستین : برند های ارزان ارزش

این تیم از برند های کولر , ارتفاع قدمت و تلاش پاره ای دارا هستند و پس از مدتی نیاز به ردوبدل شدن پیدا می نمایند .

تیم دوم : برند های با ارزش استاندارد

بیشتر کولرهای جان دار در بازار از این جور میباشند . این کولرها ارتفاع قدمت چندساله دارا هستند و بازدهی انرژی آنان قابل پذیرش و استاندارد است .

مجموعه سوم : برند های لوکس

کولرهای گران‌قیمت , طبیعتا متاع مرغوبی دارا‌هستند , ارتفاع قدمت آنان دوچندان مضاعف است , سرویس ها بعد از فروش طولانی مقطع و مصرف انرژی زیر از خصوصیات این دسته از کولرهاست .

۲ ) گونه همت کولر
شرکتهای خالق کولر گازی و آبی رنگ , کولرهایی با میزان همت و عملکرد متنوع ساخت می نمایند . کولرها از نگاه جور و میزان سعی در سه جور تقسیم بندی می گردند . هرچه سعی کولر فراتر باشد , ارزش کولر بیشتر می شود .

تیم نخستین : کولرهای با همت مبنا ای

این تیم از کولرها توان تهیه و تنظیم دمایی ندارند و صرفا در یک وضعیت عملیاتی , کار می نمایند . شاخص EER یا این که به عبارتی راندمان انرژی این مدل از کولرها تحت است و رمز و صدای متعددی تولید می نمایند . این جور از کولرها شاید نصیب هایی از منزل را بیش تر از حد معمول خنک نمایند که مناسب مشتری نیست . همگی شرکتهای خالق , این جور از کولرهای با کارایی اساس را ایجاد می نمایند . شاخص SEER این کولرها فی مابین ۱۳ تا ۱۵ است .

تیم دوم : کولرهای با تلاش معمولی

گنجایش این کولرها در توا‌ن میانگین است . بخش اعظم این کولرها یاعث کاهش بسیار اندازه رطوبت محیط می‌شوند که مناسب نیست . شاخص EER این کولرها درتوان قابل پذیرش بوده و بضاعت و توان تهیه و تنظیم دما را در یک سری میزان که از پیش رقم خورده , دارا‌هستند . رمز و صدای ساخت شده از این کولرها کمتر از کولرهای با کارایی اساس ای است . بیشتر شرکت های , این مجموعه از کولرها را می‌سازند . شاخص SSER یا این که به عبارتی راندمان انرژی فصلی این کولرها ۱۶بین تا ۱۹ است .

تیم سوم : کولرهای با تلاش بالا

کولرهای با کارایی بالا , قابلیت و امکان تهیه و تنظیم دما را به طور ظریف و در یک دوران دمایی بالا دارا‌هستند . کمپرسور این کولرها مضاعف قوی است , که منجر کار سکوت می شود . گنجایش سعی این کولرها میتواند تا نزدیک ۱۰۰ درصد نیز رسد . این کولرهای مدل سوم , رطوبت محیط را هم در یک میزان مناسب , اثبات نگه می دارا هستند . موسسات آفریننده برند های کیفیت بالا و مرغوب , این گونه از کولرها را ساخت می نمایند . شایان ذکر است که شاخص SEER این کولر ها در محدوده ۲۰ تا ۲۴ است .

۳ ) راندمان انرژی کولر
SEER شاخصی است که بیان‌کننده میزان انرژی سرمایی تولیدی به ازای انرژی الکتریکی استفاده شده در فصول گوناگون سال است . میزان انرژی سرمایشی تولیدی با واحد Btu و میزان انرژی الکتریکی مصرفی با واحد کیلووات ابلاغ می شود . هر چه شاخص بازدهی انرژی یک کولر فراتر باشد , طبیعتا بها کولر فراتر میرود . از سمت دیگر , کولر های پربازده , میزان مصرف انرژی و متعابقا هزینه برق ماهیانه خانوار را کاهش می دهند ; از این رو استعمال کولرهای با شاخص SEER بالا , در طولانی زمان به صرفه است .

۴ ) میزان کولر
بها کولر با میزان آن نسبت بدون واسطه دارااست . هر گونه و برند از کولر گازی و آبی‌رنگ , در مقدار های متنوع ساخت می شود . میزان بعضا از این کوار ها از ۱۸۰۰۰Btu و مقدار بعضی دیگر از ۲۴۰۰۰Btu آغاز می شود و رفته رفته بزرگ خیس می شود . اعداد نقل شده بیان‌کننده اندازه انرژی گرمایی است که در برهه زمانی یک ساعت از محیط حذف می شود . مقدار کولر های گازی و آبی رنگ به طور پلکان ای بیشتر می شود . مقدار بزرگ ترین کولر مطلوب برای ساختمان های مسکونی , ۶۰۰۰۰Btu است .

در صنعت , اصطلاح دیگری هم برای ابلاغ مقدار کولر موجود هست و آن بدن یخ است . وزن یخ ما یحتاج برای خنک سازی ساختمان بر حسب بدن را بدن یخ میگویند . یک بدن یخ متساوی با ۱۲۰۰۰Btu میباشد .

 





:: برچسب‌ها: سرویس کولرگازی , کولر گازی , سرویس و تعمیر کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: